Сервісне обслуговування кабельних мереж.

   Компанія ПП "БКМ" пропонує Вам свої послуги з технічного обслуговування кабельних мереж. Багаторічний досвід роботи в даній області, наявність кваліфікованого персоналу, власних складів, транспортної бази, всього необхідного встаткування й ліцензій дозволяє нам оперативно і якісно забезпечувати виконання всіх необхідних робіт, що виникають під час експлуатації кабельних мереж. Сервісний договір з нашою компанією дозволить Вам, при прийнятних витратах, одержати послуги кваліфікованого, технічно укомплектованого відділу зв'язку - у якому буде вестися вся необхідна документація, виміри й при необхідності готового оперативно зреагувати на будь-яку аварію.

    Кабельна мережа являє собою складний технічний продукт, успішне створення й грамотна експлуатація якого вимагають відповідного рівня знань від проектувальників, монтажників і обслуговуючого персоналу. Надійність мережі залежить від надійності її компонентів і якості монтажу, а надалі від кваліфікованого її обслуговування й контролю стану. Компанія ПП "БКМ" пропонує свої послуги на всіх етапах будівництва й обслуговування кабельних мереж, досвід - накопичений у компанії дозволяє створити оптимальну проектну документацію, правильно вибрати компоненти мережі, виконати роботи з дотриманням всіх норм і правил. Для забезпечення надійності побудованої кабельної мережі необхідна підтримка її в постійному робочому стані за рахунок планових вимірів, ремонтів і мінімізації витрат часу на відновлення після аварій. Причиною аварії на лінії може стати звичайний пацюк, ушкодження злодіями, проведення будівельних робіт. Технічне обслуговування кабельних мереж можна умовно розділити на наступні види робіт:

   - капітальний ремонт (5%);
   - аварійний ремонт (10%);
   - експлуатаційні виміри (60%);
   - поточний ремонт (15%);
   - непередбачені роботи (10%);

   Співвідношення трудовитрат по видах робіт змінюється рік у рік, так наприклад капітальний ремонт може проводитися раз у кілька років, а при збільшені обсягів будівництва в місті, зростають трудовитрати на аварійний ремонт. На якість технічного обслуговування й швидкість аварійного відновлення кабельної мережі впливають наступні основні фактори:

   - Технічна оснащеність обслуговуючої бригади (ОБ);
   - Состав і кваліфікація ОБ;
   - Стан бази даних мережі що експлуатується;
   - Наявність аварійного запасу матеріалів для ремонту;
   - Можливість оперативної реакції;

   Для забезпечення всіх перерахованих вимог до технічного обслуговую кабельних мереж необхідне формування окремого мобільного відділу в компанії, з кваліфікованими фахівцями й необхідним устаткуванням. Якщо мережі компанії не настільки великі й не становлять сотні кілометрів, то обладнання такого відділу може бути не тільки не виправданим, а й збитковим - з врахуванням необхідності, утримання бригади, обслуговування транспорту, створення аварійного складу, обновлення встаткування, проведення перевірок, одержання ліцензій для проведення робіт у телефонній каналізації й інші супутні витрати.

З повагою керівництво ПП "БКМ"

Написать письмо       На Главную